سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   توانگرى در غربت چون در وطن ماندن است و درویشى در وطن ، در غربت به سر بردن . [نهج البلاغه]
 

بسم رب الشهدا

مطلبی می خواندم از مقام معظم رهبری با این مضمون که رسالت قلم ، امر به معروف و نهی از منکر و شیوه های آن . "بنابراین، شما باید دو کار انجام دهید: یکى این‌که اوّل بین خودتان و خدا، صمیمانه به خودتان برگردید - نه از روى تظاهر، یا براى این‌که کس دیگرى این‌طور گمان کند - خودتان را یک ارزیابى بکنید و ببینید این عیب آیا در شما هست یا نیست؛ و اگر هست، جدّاً تصمیم بگیرید برطرف کنید؛ ولو یکباره هم نشود، تدریجاً سعى کنید. از بدترین و نکوهیده‌ترین خصوصیاتى که در دیگران دیدید و در خودتان هم سراغ کردید، یک فهرست تهیه کنید و فقط هم خودتان بدانید؛ هر چند وقت یکبار هم سعى کنید یکى از آنها را در خودتان پاک کنید.  کار دوم این‌که سعى کنید جامعه را به سمت مخالف آن پیش ببرید. خود شما واقعاً از حرف زدن چقدر گله مى‌کنید. گفتن در جاهایى کاربرد دارد؛ انسان باید بگوید تا ذهن طرف را روشن کند و احقاق حقّى بکند، والّا هى گفتن و هى گفتن و برف انبار کردن و در گفتنها دقّت نکردن - که کدام مطلب دقیق نیست، کامل نیست، جامع و مانع نیست - کارى از پیش نمى‌برد. بیانات در جلسه‌ى پرسش و پاسخ با مدیران مسؤول و سردبیران نشریات دانشجویى04/12/1377  "

این سخنان را از آن پیر فرزانه گفتم که خود بدانم که چه می خواهم بگویم و غضب ورزان بدانند که سخنان امروز ما از سر دلسوزی برای انقلاب اسلامیمان است نه چیزه دیگری، هرچند که این نوع تذکرات برای آنان برف انبار کردن است و همچنان راه اشتباه خود می روند .

بی پرده به دیباچه سخن به پردازیم . انتخابات شوراهاست و دوباره شلوغ شدن شهر ! در این چند سال آخیر آنقدر دروغ از خودی و غیر خودی شنیده ایم که به راحتی می توانیم راست و دروغ را تمیز دهیم از سوء استفاده از اسلام بگیرید تا استفاده ابزاری از شهید و نام شهدا بگذریم مجال این نوع سخن گفتن نیست که هدف چیزه دیگری است.

هدف از تشکیل شوراها چیست ؟

مگر نه اینکه کار اصلی شوراها مدیریت شهری می باشد ، ولی تجربه گذشته چیزی غیر از این را ثابت کرده است؛ سیاسیون وارد شده در شوراهای سالهای دور آنقدر مشکلات حزبی و گروهی داشتند که مجالی برای برطرف کردن مشکلات کلان شهرهای بزرگ خود نداشتند . و این مشکل از جائی بر نمی آمد جزء بی توجهی من و تو در انتخاباتهای گذشته . اگر در مجموعه شورای شهر افرادی با تخصص‌های شهرسازی، عمران، مسائل شهری،زیست محیطی، بهداشت شهری و ترافیک جمع شوند، شهرها به نحو بهتری اداره می شوند و این امر میسر نخواهد شد؛ مگر اینکه من و تو  از این حق خود استفاده نمائیم و به تکلیف در انتخاب کاندیداهای اصلح خود عمل کنیم.
پس برادر و خواهر گرامی بهوش باشیم و آگاه ،کنکاش کنیم در انتخاب خود، بی تفاوت نباشیم که کسی که ضرر خواهد کرد در آخر ماجرا من و تو خواهیم بود .

از اطاعت و عبادت چه می دانیم !

یا علی مددی!



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  سه شنبه 85 آذر 21ساعت  9:51 صبح  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم رب الشهدا و الصدیقین
آن روز که آن پیر فرزانه برای دفاع از دین و ناموس و خاکمان فرمان جهاد داد و پیر و جوان دل در گرو فرمانش سپردند و جان بر کف پله های نردبان اطاعت و عشق را بالارفتند من و تو ( نسل سوم ) نبودیم تا آزمایش شویم که ناممان در لشکر روح الله ثبت می شد یا دیوار بلند بی تفاوتی را بلند تر می کردیم؟!
و حال که به آلبوم گذشته مان می نگریم یا شاید به دیوارهای شهرمان عکس کسانی را می بینیم که به فرمان همان پیر فرزانه عزیز ترین سرمایه شان که جانشان بود را فداکردند.
گروه خیبر گروه فرهنگی است که نمی خواهد به ذکر صلوات برای اینان اکتفا کند ما می خواهیم که از طریق دنیای سایبر راه آنان را ادامه دهیم و تا ظهور دولت یار گوش به فرمان نائب بر حقش سید علی باشیم، ما را یاری کنید.

با سلام

در ابتداء سخن از تمام بزرگوارانی که در طول این مدت ابراز لطف کرده و به خانه شهدا سر می زدند و هرزگاهی ما را از الطاف خود بهره مند می کردند سپاس گذاریم .

بعد از حدود سه چهار ماه رای زنی با فخر السادات دلم ! خلاصه ایشان را موجاب کردیم که در عرصه سایبر قلم فرسائی کنیم . جالب این جاست که در ابتداء امر که ایشان مخالف حضور ما در دنیای اینترنت بودند (بدور از گوش فمنیستها ما جنگ را به ظاهر مغلوبه گشتیم ) ما بکل قید مسنجر و تا حدودی وبلاگ را زدیم . ...

تا اینکه بعداز صحبتها و چانه زنیهای فراوان ایشان به محاسن دنیایی با اینترنت اعتراف کردند. " راستی آیا اینترنت محاسن هم دارد ؟"

القصه بنا شد ما دوباره وارد این دنیا شویم .

ولی از انجا که خوردن و خوابیدن بد جوری به مذاق ما خوش آمده بود دیگر حوس نوشتن نمی کردیم .

تا این که بازی برگشت و این فخر السادات بود که گیر داده بود به ما که سایت و وبلاگ چه شد. !!!

خلاصه گیر دادن ها فخر السادات از یک طرف و کار نکردن های آقا سید احمد ( بعد ا لینک خواهد گذاشته شد!! ) نزدیک بود کار دستمان دهد که به خیر گذشت .

همان طور که می بینید قالب وبلاگ و سایت تغیر کرده است _ البته هنوز کامل نشده است _ و ان شا الله تا عید غدیر کامل خواهد شد اگر که او بخواهد .

لذا اگر طرح و فکری در مورد گرافیک و محتوای کار دارید خوشحال خواهیم شد با ما در میان بگذارید.

سایت خیبر





کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  سه شنبه 85 آذر 14ساعت  2:9 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم رب الشهدا
خورشید طلوع کرد ، نه مثل همیشه از مشرق بلکه در سرزمین نیشابور آنگاه که با قدومت ما را لایق دیدی تا مخاطب حدیث سلسلة  الذهب خاندان ال الله باشیم. کلام گهر بار شما بود که اگر زمین از حجت خدا خالی باشد هر ان ساکنانش نابود میشوند .
و این وجود مقدس شما بود ای رئوف ال محمد (علیه السلام)که ما و سرزمینمان را تا ابد ریزه خوار سفره شما نام نهاد.
یا علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) ای غریب الغربا ما را از غربت دوری اهل بیت (علیهم السلام) رهاندی و طلوع کردی بر قلوب ما
ای ولی نعمت ما ،اقا جان همانطور که در حرمت به ما اذن دخول میدهی ما را در صف عشاق خود قرار ده .
سلام بر شما ،سلام بر رئوفیت شما ،سلام بر علم شما که عالم ال محمدی و سلام بر روز میلادت.



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  یکشنبه 85 آذر 12ساعت  9:50 صبح  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]