سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   آن که به بلایى سخت دچار است چندان به دعا نیاز ندارد تا بى بلایى که بلایش در انتظار است . [نهج البلاغه]
 
   

   
    سلام.
    راهپیمایی امروز هم به لطف خدا و اراده پولادین این مردم با شکوهتر از همیشه     برگزار شد.
    در مورد راهپیمایی و شرکت مردم در آن و نحوه برگزاری مراسم هم رسانه های داخلی     و هم رسانه های خارجی بسیار مطلب خواهند گفت.
    من در اینجا به برخی حواشی آن میپردازم.
    ابتدا نظر شما را به دیدن تصویر دلاوری که حتی قادر به نشستن روی صندلی چرخدار     نیست ولی باز در راهپیمایی شرکت کرده جلب میکنم.
    واقعا جای تقدیر داشت.
    در حالی که بعضی از مردم به خاطر روبرو بودن با مسائل مالی از شرکت در این     راهپیمایی خود داری کرده بودند ، کسانی را در راهپیمایی میدیدی که واقعا باورت     نمیشد.
    بگذریم. انتقادات برخی از دوستان و عدم حضور آنها درا ین راهپیمایی شدیدا فکر     مرا مشغول کرده بود که امروز با سخنرانی رئیس جمهور جای تردیدی برای من باقی     نگذاشت.
    اولا برخی از دوستان کمی پیاز داغ قاطی مشکلاتشون می کنند .
    دوما مشکلاتی که مطرح میشود ، واقعا مشکل به نظر نمیرسد.
    سوما فکر می کنند که اگر هم مشکلی دارند فقط مال خودشان است و ما که از انقلاب     دم میزنیم و ادعای طرفداری از دولت ، حکومت و جمهوری اسلامی را داریم در رفاه     کامل به سر میبریم و اصلا مشکلات مالی و مشکلات مسکن و از این قبیل را نداریم.     یا فکر می کنند ما می خواهیم مشکلاتی را که واقعا وجود دارد را کتمان کنیم.
    من اصلا کاری به این داستان ها ندارم . صحبت در این زمینه اصلا در این بخش     نمیگنجد . ولی برای ان دسته از دوستان که دولت فعلی را از بیخ رد می کنند آدرس     مطلبی را که در چند روز پیش روی همین سایت درج شده است را برای شما می گذارم تا     خودتان عملکرد دولت های قبلی را با دولت فعلی مقایسه کنید. لینک مطلب
    در زمانی که مردم فهمیدند دیگر شاه را نمیتوانند تحمل کنند ، دریافتند که     دینشان در خطر است تصمیم گرفتند که قیام کنند . از جان و مال خود گذشتند . با     دست خالی جلوی ارتش تا دندان مسلح و ساواک ایستادند . من لازم نمیدانم در مورد     ساواک چیزی بگم . حتما همه آشنا هستند که این حرامزاده ها با مردم چه می کردند.     ولی مردم با همین ها مبارزه کردند ، زندانی و شکنجه شدند ، کشته شدند و نهایتا     شاه خائن را با ذلت از این کشور بیرون کردند.
    قیام کردند و به خاطر دینشان همه چیزشان را زیر پا گذاشتند.
    شاید وضع مالی بدی هم نداشتند . به قول همین معترضین به دولت فعلی اون موقع ها     وضعیت بهتر از الان بود. خوب پس چرا این همه مردم خودشون رو به کشتن دادن.     مشخصا کسی دنبال پول نبوده . همه برای خدا ، اسلام و دینشان کشته شدند و خداوند     هم این حکومت اسلامی را به آنها هدیه کرد.
   
    حالا اگر ما الان کمی مشکلات در زندگی داریم نباید فراموش کنیم که در یک کشور     اسلامی زندگی می کنیم. نباید فراموش کنیم کسی چادر از سر زن و بچه ما بر     نمیدارد. نباید فراموش کنیم که کسی را به خاطر نماز خواندن شکنجه نمی کنند.
    در ضمن خیلی نامردی به نظر می رسد که این همه پیشرفت رو نادیده بگیریم. واقعا     اگر کسی بگه که ما هیچ پیشرفتی نداشتیم یا عقل درست و حسابی ندارد یا اصلا     نمیداند پیشرفت یعنی چه . ابرقدرتهای پوشالی دنیا انگشت تعجب به دهان گرفته اند     که این کشور که هشت سال جنگیده و بیست و نه سال تحریم همه جانبه بوده و این همه     از روحانیون ، دانشمندان و نخبگانش را کشته اند چگونه به این مدارج علمی رسیده     است.
    من نمیدانم آیا زمان شاه روستائیان اصلا داخل آدم حساب میشدند . الان اگر کمی     تحقیق کنید خواهید دید که روستاها به تلفن ، آب ، گاز ، برق و خیلی از امکانات     بهداشتی ، فرهنگی ، علمی و... مجهز شده اند.
    رئیس جمهور محترم همه این موارد را امروز گوشزد کرد و من اگر شما گوش حق شنو     دارید و خداوند را قاضی قرار میدهید دعوت می کنم اگر سخنرانی او را نشنیده اید     حتما متن این سخنرانی را مطالعه کنید. خدا را در نظر گرفته و قضاوت کنید . ایا     ما در حال حاضر به نحو چشمگیری پیشرفت نکرده ایم.
    رئیس جمهوری که چندین راه حل برای مشکل مسکن ارائه کرده است . مثلا همین خانه     های 99 ساله. و موارد مشابه . شما چگونه می تونید این مرد دلسوز و کوشا را با     کسی چون .... مقایسه کنید که فقط با سخنرانی و گفتگو و ... دوران ریاست جمهوری     را سپری کرد.
   
    در نهایت می خواهم این مطلب را بگویم که ما برای بیرون کردن شاه و استقرار     حکومت اسلامی قیام کردیم و پیروز شدیم .
    حال اگر افرادی سود جو و بی دین از دل همین مردم داخل حکومت نفوذ کرده و در     جایگاه های خاصی بر صندلی قدرت تکیه زده و چوب لای چرخ دولت میکنند ما نباید به     ریاست جمهوری بد بین شویم.
    نباید به اصل نظام بد بین شویم . اگر مرد و مردانه به ایمان خود اعتقاد دارید     یک بار دیگر قیام کنید و این خائنین را از بین مسئولین متدین پیدا کرده و از دل     حکومت بیرون کشیده و مجازات کنید.
    من یک سوال دارم . خداوکیلی اگر بدانید که با کشته شدن شما مشکلات مردم حل     خواهد شد ، جان خود را فدا می کنید ؟
    اگر بدانید که به خاطر اعتراض به خائنین شما را به شدت شکنجه خواهند کرد ، باز     اعتراض می کنید؟
   
    تمام حرف من در این است که در سال 57 همین از خود گذشتگی ها و تحمل شکنجه ها و     فدا کردن جانها بود که این ملت را از زیر چنگال پهلوی نجات داد . پس بیائیم به     این اراده پولادین احترام بگذاریم . اگر از مشکلات ناراضی هستیم ، فداکاری های     مردم را از یاد نبریم .
    در انتها از خداوند متعال خواستارم که همه ما را بینشی دهد تا بتوانیم بین     اشخاصی که تمام زندگی خود را وقف مردم کرده اند و کسانی که خون مردم را در شیشه     میکنند تفاوت قائل شویم. و به خاطر ندانم کاری دیگران ، شخص دیگری را محکوم     نکنیم.

نوشته شده توسط کاکتوس  


    به مناسبت حکم تاریخى حضرت امام خمینى(ره) مبنى بر اعدام سلمان رشدى دست نوشته     هاى شیطان



    پس از سه دهه تعقیب توسط صهیونیستها انجام شد شهادت مبارز افسانه اى حزب الله


   



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  جمعه 86 بهمن 26ساعت  8:15 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم الله الرحمن الرحیم

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب____ مارا زجام باده گلگون خراب کن و استاد اخلاق هم از پیش ما پرکشید و پندهایش ماند و گوشهای شنوا یا ناشنوا!

 عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله شیخ احمد مجتهدی تهرانی در نهم مهر ماه 1302 هجری شمسی مطابق با دوم رجب المرجب 1343 هجری قمری در تهران متولد شدند. اجداد ایشان به اتفاق از جمله علماء فاضل و حکما عادل کاشان و جملگی اهل درس و بحث و وعظ و خطابه بوده اند.

ایشان دوران نوجوانی را با اشتغال در بازار و همچنین آموختن پاره ای از مقدمات دروس طلبگی سپری کردند تا اینکه در سوم فروردین 1321 ( ه ش ) برابر با هفدهم ربیع الاول 1362 (ه ق ) در سن 19 سالگی در لباس شریف روحانیت در آمده و از محضر آیت الله شیخ علی اکبر برهان به استفاده و بهره جویی پرداختند.

معظم له پس از اتمام دروس ادبیات عرب در بییت و چهارم صفر 1363 (ه ق) وارد شهر مقدس قم شدند و ضمن اسکان در مدرسه فیضیه در محضر اساتیدی چون شهید آیت الله صدوقی آیت الله سید شهاب الدین مرعشی نجفی، آیت الله شیخ جواد خندق آبادی و آیت الله سید صادق شریعتمداری تا پایان دروس رسائل و مکاسب تحصیلات خود را تکمیل کردند. پس از آن از دروس خارج آیات عظام سید حسین بروجردی سید محمد رضا شکابنی سید احمد خوانساری و دیگر علمای آن شهر استفاده نمودند. در خلال این سال ها نیز از برکات اساتید اخلاق خویش مرحوم آیت الله سید حسین فاطمی قمی و حضرت امام خمینی (قدس) رهبر کبیر انقلاب بهره مند گردید.

ایشان در سال 1370 (ه ش ) پس از بازگشت به تهران در مسجد امین الدوله که محل وعظ و خطابه مرحوم شیخ محمد حسین زاهد بود به تدریس و تربیت شاگردان پرداخته و خود نیز از برکات وجودی آن جناب مستفیض گشتند.

پس از رحلت آن مرحوم حضرت استاد همچنان به تربیت و ارشاد شاگردان ادامه دادند تا اینکه در سال 1375 به واسطه فوت امام جماعت مسجد ملامحمد جعفر و با دعوت علما و متدینین محل درس خود را به این مسجد منتقل نموده و پایه های حوزه علمیه کنونی را بنیان نهادند.

از آن تاریخ تاکنون سخنوری ساده سلیس و دلنشین و رسای ایشان در کنار زهد و عمل به معلومات موجب شده است که شاگردانی مستعد تحت تعالیم مکتب شیعه در خدمت دین مبین اسلام در آیند.

و ایشان در صبح دم سرد زمستانی  5 محرم الحرم سال 1429 هجری قمری چشم از این دنیای فانی بر بستند .

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  دوشنبه 86 دی 24ساعت  8:22 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم الله

مهمترین رویدادهای هفته جاری :

راه اندازی نسخه کامل سایت خیبر

جا دارد از همین جا از دوست بسیار عزیزمان آقای سید احمد ایمانی (کاکتوس) تشکر لازم را داشته باشیم که در تهیه این نسخه از سایت بسیار تلاش کرده اند. البته از نظر گرافیکی مقداری مشکل موجود هست که در آینده نزدیک توسط تیم گرافیکی حال خواهد شد ان شا الله.

جو سازی استکبار جهانی بر علیه ایران در مورد حمله قایق های تند روی ایرانی و برملا شدن دروغ آنها مثل همیشه

و دور تر: انتشار مقاله ای از نشریه شهروند امروز با عنوان ( اینجا هیات نیست مدینه فاضله است)‏به قلم محمد رهبر! و به سخره گرفتن فرهنگ انتضار در این مقاله



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  چهارشنبه 86 دی 19ساعت  3:52 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]